zam:akreditace:predkladani_a_projednani_zadosti
Čl. 3
Předkládání a projednání žádosti
- Náležitosti podle čl. 2 odst. 1 se doručují rektorovi v listinné podobě a v elektronické formě (zdrojové soubory, nikoli naskenované) prostřednictvím elektronického systému spisové služby (dále jen „spisová služba„). Sekretariát rektora je dále postupuje pověřenému zaměstnanci na oddělení pro studijní a sociální záležitosti rektorátu (dále jen ,,OSSZ“).
- Náležitosti podle čl. 2 odst. 2 se doručují pouze v elektronické formě prostřednictvím spisové služby analogicky stejným způsobem uvedeným v odstavci 1.
- OSSZ zkontroluje úplnost předložené žádosti podle čl. 2 a poté bez zbytečného odkladu žádost zpřístupní zaměstnanci, pověřenému vedením agendy rady pro vnitřní hodnocení.
- Nebrání-li tomu okolnosti, předseda rady pro vnitřní hodnocení zařadí projednání žádosti na program nejbližšího zasedání této rady.
- Pro projednání žádosti rada pro vnitřní hodnocení zpravidla zřizuje pracovní skupinu, jejíž agendu zajišťuje OSSZ. Pracovní skupina se snaží postupovat tak, aby své stanovisko k žádosti předložila do příštího zasedání rady pro vnitřní hodnocení, v každém případě jej předloží nejpozději do 6 týdnů.
- V případě souhlasného stanoviska rady pro vnitřní hodnocení podle čl. 31 a 32 Pravidel zajistí OSSZ bez zbytečného odkladu přípravu podkladů pro předložení žádosti rektorem na NAÚ.
- V případě nesouhlasného stanoviska rady pro vnitřní hodnocení rektor postupuje podle čl. 31 odst. 5 Pravidel.
zam/akreditace/predkladani_a_projednani_zadosti.txt · Poslední úprava: 2018/02/15 09:27 autor: jez0001