Toto je starší verze dokumentu!
Doručování žádostí a dalších dokumentů studenty univerzitě nebo jejím součástem
Doručování žádostí a dalších dokumentů může být blíže upraveno pro konkrétní případ vnitřními předpisy univerzity nebo dalšími vnitřními normami, případně analogicky na úrovni fakulty nebo vysokoškolského ústavu, v pochybnostech kontaktujte příslušné studijní oddělení.
Obecně platí, že žádosti a dokumenty je možné doručit
- elektronicky na adresu e-podatelna@slu.cz nebo do datové schránky univerzity qw6j9hq
- písemně na adresu příslušné součásti univerzity
- osobně přímo na podatelnu univerzity nebo podatelny součástí
- vhozením do schránky, která bývá umístěna v prostorách rektorátu nebo fakulty.
Svá specifika má podávání stížností, které se řídí příslušnou směrnicí rektora a podávání žádostí o poskytnutí informací ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Doručování povinných dokumentů a žádostí vyplývá ze zákona č. 111/1998 Sb. o vysokých školách, v platném znění, vnitřních pokynů naší univerzity a fakulty (Směrnice, pokyny, Studijní a zkušební řád Slezské univerzity v Opavě, Harmonogram příslušného ak. roku).
Veškerým dokumentům doručeným na OPF SU je přiděleno číslo jednací dle spisového řádu SU v Opavě, pod kterým jsou dokumenty vedeny a předávány na jednotlivé útvary fakulty (odborné katedry, studijní oddělení, apod..
Podávání žádostí a dokumentů na OPF SU